Zapytaj o cenę przesyłając numer katalogowy silnika na e-maila tomek@czescirolnicze.pl
Numer katalogowy znajdziesz tutaj LINK
Dostępność praktycznie wszystkich silników 2 dni
Zapraszamy do składania zapytań cenowych
Silniki orbitalne Sklep internetowy
Specyfikacje | Identyczna konstrukcja jak silniki orbitalne znanych producentów |
Korzyści | – Korzystny stosunek możliwości do ceny – Nadający się do częstych zmian kierunku obrotów – Możliwość długotrwałego zastosowania pod wysokim ciśnieniem – Niski stopień zużywalności |
Zastosowanie | Wszędzie tam, gdzie wymagany jest wysoki moment obrotowy przy niskich prędkościach obrotowych. np.: – Rozsiewacz – Przyczepa samozbierająca – Napędy podłogi zgarniaka – Przenośniki śrubowe – Owijarka bel – Wciągniki – Maszyny komunalne, rolnicze, leśne i budowlane |
Właściwości | – Z odprowadzaniem oleju wyciekowego – Budowa rolkowa – Szerokie łożysko ślizgowe wału – Może być przyłączany w szeregu z innymi silnikami – Nadaje się do stosowania w systemach zamkniętych – Należy do szeregu silników orbitalnych średniej wielkości – Budowa kompaktowa i bardzo zwarta |
Informacje techniczne | Silniki orbitalne odznaczają się kompaktową konstrukcją i wysokim rozruchowym momentem obrotowym. Dzięki szerokim łożyskowaniom mogą one odbierać duże siły promieniowe i osiowe. Silniki orbitalne Gopart przekonują korzystnym stosunkiem możliwości do ceny. Silniki nadają się szczególnie do zastosowań standardowych ze średnim obciążeniem. |
51,7 | 25 | SAE kołnierz 2-otworowy | 140 | 10 | 140 | 175 | 210 | 960 | 10 | 10 | 50 | 9,5 | ||
81,5 | 25 | SAE kołnierz 2-otworowy | 146 | 16 | 175 | 200 | 225 | 750 | 10 | 19,5 | 60 | 12,5 | ||
102 | 25 | SAE kołnierz 2-otworowy | 150 | 20 | 175 | 200 | 225 | 600 | 10 | 24,0 | 60 | 13 | ||
127,2 | 25 | SAE kołnierz 2-otworowy | 155 | 25 | 175 | 200 | 225 | 475 | 10 | 30 | 60 | 12,5 | ||
157,2 | 25 | SAE kołnierz 2-otworowy | 161,5 | 30,5 | 165 | 200 | 225 | 378 | 10 | 36 | 60 | 12,5 | ||
157,2 | 25 | SAE kołnierz 2-otworowy | 161,5 | 30,5 | 165 | 200 | 225 | 378 | 10 | 36 | 60 | 12,5 | ||
157,2 | 32 | Kołnierz owalny 4-otworowy | 161,5 | 30,5 | 165 | 200 | 225 | 378 | 10 | 38 | 60 | 14 | ||
194,5 | 25 | SAE kołnierz 2-otworowy | 170 | 38,1 | 130 | 175 | 210 | 310 | 10 | 36 | 60 | 10 | ||
199,2 | 32 | Kołnierz owalny 4-otworowy | 170 | 38,1 | 130 | 175 | 210 | 310 | 10 | 45 | 60 | 11 | ||
253,3 | 25 | SAE kołnierz 2-otworowy | 180 | 50 | 110 | 140 | 200 | 240 | 10 | 39 | 60 | 7 | ||
253,3 | 32 | Kołnierz owalny 4-otworowy | 180 | 50 | 110 | 140 | 200 | 240 | 10 | 54 | 60 | 10 | ||
317,5 | 25 | SAE kołnierz 2-otworowy | 192 | 62 | 85 | 115 | 160 | 190 | 10 | 39 | 60 | 6 | ||
317,5 | 32 | Kołnierz owalny 4-otworowy | 192 | 62 | 85 | 115 | 160 | 190 | 10 | 55 | 60 | 9 | ||
381,4 | 25 | SAE kołnierz 2-otworowy | 204 | 74 | 85 | 115 | 160 | 155 | 10 | 36,5 | 60 | 5 | ||
Marka | Wydajność tłoczenia (cm³/obr.) | Ø wałów (mm) | Kołnierz silnika | L [mm] | L1 [mm] | P1 (bar) | P2 | P3 | Nmax (obr./min) | N min. | Moment obrotowy (da Nm) | Q max. (l/min) | Moc (kW) |
Specyfikacje | Identyczna konstrukcja jak orbitrole do układu kierowniczego znanych producentów |
Korzyści | – Korzystny stosunek możliwości do ceny – Wysokie bezpieczeństwo i wygoda – Prosta struktura systemu – Niska emisja hałasu – Niski wymagany moment uruchamiający kierownicy |
Zastosowanie | Pojazdy i statki z całkowicie hydraulicznymi układami kierowniczymi |
Właściwości | Budowa kompaktowa |
Informacje techniczne | Orbitrole do układu kierowniczego SOSPB odpowiadają zasadniczo jednostkom kierowniczym innych znanych producentów.Są one dostępne w wersji „ON”.ON oznacza „Open Center – non reaction”. „Open Center” oznacza, że ta jednostka jest przewidziana do systemów otwartych. W pozycji neutralnej pomiędzy pompą i zbiornikiem występuje połączenie otwarte.„non-reaction” oznacza, że siły zewnętrzne oddziałujące na koła nie powodują ruchów obrotowych, jeśli jednostka kierownicza znajduje się w położeniu neutralnym. |
Marka | Opis | ||
---|---|---|---|
SOSPB100ONGP
Orbitrol SOSPB-100-ON-GP
|
|||
SOSPB125ONGP
Orbitrol SOSPB-125-ON-GP
|
|||
|
|||
SOSPB200ONGP
Orbitrol SOSPB-200-NO-GP
|
|||
SOSPB250ONGP
Orbitrol SOSPB-250-NO-GP
|
|||
SOSPB315ONGP
Orbitrol SOSPB-315-ON-GP
SILNIK GOPARTS
|
|||
SOSPB400ONGP
Orbitrol SOSPB-400-ON-GP
SILNIK GOPARTS
|
|||
SOSPB50ONGP
Orbitrol SOSPB-50-ON-GP
SILNIK GOPARTS
|
|||
SOSPB80ONGP
Orbitrol SOSPB-80-ON-GP
SILNIK GOPARTS
|
|||
SOSPC100ONGP
Orbitrol SOSPC-100-ON-GP
SILNIK GOPARTS
|
|||
SOSPC125ONGP
Orbitrol SOSPC-125-ON-GP
|
|||
SOSPC160ONGP
Orbitrol SOSPC-160-NO-GP
Pokaż kompletną grupę pozycji:
Orbitrol układu kierowniczego SOSPC |
|||
SOSPC200ONGP
Orbitrol SOSPC-200-ON
|
|||
SOSPC250ONGP
Orbitrol SOSPC-250-ON-GP
|
|||
SOSPC315ONGP
Orbitrol SOSPC-315-ON-GP
|
|||
SOSPC400ONGP
Orbitrol SOSPC-400-ON-GP
|
|||
SOSPC50ONGP
Orbitrol SOSPC-50-ON-GP
|
|||
SOSPC80ONGP
Orbitrol SOSPC-80-ON-GP
|
|||
OSPB100ON
Orbitrol 150-0041
|
|||
OSPB125ON
Orbitrol 150-0042
|
|||
OSPB160ON
Orbitrol 150-0043
|
|||
OSPB200ON
Orbitrol 150-0044
|
|||
OSPB400ON
Orbitrol 150-0046
|
|||
OSPB50ON
Orbitrol 150-0039
|
|||
OSPB630ON
Orbitrol 150-0048
|
|||
OSPB80ON
Orbitrol 150-0040
|
|||
OSPC100LSA
Orbitrol 150-1189
|
|||
OSPC100ON
Orbitrol 150-1155
|
|||
OSPC125LSA
Orbitrol 150-1190
|
|||
OSPC125ON
Orbtrol 150-1171
|
Marka | Opis | |
---|---|---|
OSPC160LS
Orbitrol 150-1233
|
||
OSPC160LSA
Orbitrol 150-1191
|
||
OSPC160ON
Orbitrol 150-1168
|
||
OSPC200LS
Orbitrol 150-1234
|
||
OSPC200LSA
Orbitrol 150-1192
|
||
OSPC50LS
Orbitrol 150-1238
|
||
OSPC50ON
Orbitrol 150-1149
|
||
OSPC80
Orbitrol 150-1150
|
||
OSPC80LS
Orbitrol 150-1230
|
||
OSPC80LSA
Orbitrol 150-1188
|
||
OSPC80ON
Orbitrol 150-1157
|
50 | 5 | 25 | 280 | 200 | 1/2 | 130 | 160 | |
80 | 8 | 25 | 280 | 200 | 1/2 | 134 | 160 | |
100 | 10 | 25 | 280 | 200 | 1/2 | 137 | 160 | |
125 | 12,5 | 25 | 280 | 200 | 1/2 | 140 | 160 | |
160 | 16 | 25 | 280 | 200 | 1/2 | 145 | 160 | |
200 | 20 | 25 | 280 | 200 | 1/2 | 150 | 160 | |
250 | 25 | 25 | 280 | 200 | 1/2 | 161 | 160 | |
315 | 32 | 25 | 280 | 200 | 1/2 | 166 | 160 | |
400 | 40 | 25 | 280 | 200 | 1/2 | 176 | 160 | |
Wydajność tłoczenia (cm³/obr.) | Q (l/min) | Tmax (bar) | L,R max. | Regulacja zaworów uderzeniowych (bar) | A (BSP) | L1 [mm] | Pmax (bar) |