Serwisy z ogłoszeniami, dostępne na wielu stronach internetowych mogą być płatne lub darmowe. Niewiele osób postrzega te darmowe jako najtańszą możliwą formę autopromocji własnej firmy lub wykonywanych przez siebie usług. Dobrze jest wyszukać przynajmniej kilka lub kilkanaście takich darmowych serwisów i umieścić tam ogłoszenia opisujące swoją działalność, proponowane usługi, ceny, pozostawić wirtualną wizytówkę czy adres własnej strony. Wartym rozważenia jest też wypromowanie się w płatnych serwisach, które są bardziej prestiżowe, mają większe możliwości edycji dodawanych ogłoszeń i zwykle czas oczekiwania na ukazanie się ogłoszenia po wyedytowaniu jego treści jest znacznie krótszy. W serwisach takich nie znajdziemy też spamu, tylko poważne oferty. W takim otoczeniu nasze ogłoszenia będą wyglądać lepiej i mamy większe szanse, że zainteresujemy kogoś treścią jaką tam prezentujemy, a opłaty poniesione w związku z wydaniem ogłaszaniem są i tak śmiesznie małe w porównaniu z innymi formami promocji.
Zapraszamy na stronę :