Silniki orbitalne


Zapytaj o cenę przesyłając numer katalogowy silnika na e-maila  tomek@czescirolnicze.pl

Numer katalogowy znajdziesz  tutaj  LINK

Dostępność praktycznie wszystkich silników 2 dni

 

Zapraszamy do składania zapytań cenowych

 

Silniki orbitalne Sklep internetowy

 

 

 

  • Silniki orbitalne Danfoss typu OMS
  • Silniki orbitalne Danfoss typu TMVW
  • Silniki orbitalne Danfoss typu OMM
  • Silnik orbitalny – typu SMM – Gopart
  • Silniki orbitalne Comer typu GDS
  • Silniki orbitalne Comer typu GDS special
  • Silniki orbitalne Danfoss typu OMP z przyłączem oleju wyciekowego
  • Silniki orbitalne Danfoss typu OMP bez przyłącza oleju wyciekowego
  • Silniki orbitalne Danfoss typu OMPW
  • Silniki orbitalne typu SMP Gopart
  • Silniki orbitalne Comer typu GFS
  • Silniki orbitalne Danfoss typu OMR przyłączem oleju wyciekowego
  • Silniki orbitalne Danfoss typu OMR bez przyłącza oleju wyciekowego
  • Silnik orbitalny – typu SMR – Gopart
  • Silniki orbitalne Comer typu GKS
  • Silniki orbitalne Danfoss typu OMH
  • Silniki orbitalne typu SMH Gopart
  • Silniki orbitalne Danfoss typu OMS
  • Silniki orbitalne Danfoss typu OMSS
  • Silniki orbitalne typ SMSS Gopart
  • Silniki orbitalne Danfoss typu OMSW
  • Silniki orbitalne typu SMS Gopart
  • Silniki orbitalne Comer typu GLS
  • Silniki orbitalne Danfoss typu OMT
  • Silniki orbitalne Danfoss typu OMTS
  • Silniki orbitalne Danfoss typu OMTW
  • Silniki orbitalne typu SMT Gopart
  • Silniki orbitalne Comer typu GLT
  • Silniki orbitalne Danfoss typu OMV
  • Silniki orbitalne Danfoss typu OMVW
  • Silniki orbitalne typu SMV Gopart
  • Silniki orbitalne Danfoss typu TMK
  • Silniki orbitalne Danfoss typu TMKW
  • Silniki orbitalne SATURN typu BM H/M/P/R/S/T/V
  • Zestawy uszczelniające do silników Danfoss Orbit Sauer Danfoss

 

Silnik orbitalny – typu SMR – Gopart

 

Specyfikacje Identyczna konstrukcja jak silniki orbitalne znanych producentów
Korzyści – Korzystny stosunek możliwości do ceny
– Nadający się do częstych zmian kierunku obrotów
– Możliwość długotrwałego zastosowania pod wysokim ciśnieniem
– Niski stopień zużywalności
Zastosowanie Wszędzie tam, gdzie wymagany jest wysoki moment obrotowy przy niskich prędkościach obrotowych.
np.:
– Rozsiewacz
– Przyczepa samozbierająca
– Napędy podłogi zgarniaka
– Przenośniki śrubowe
– Owijarka bel
– Wciągniki
– Maszyny komunalne, rolnicze, leśne i budowlane
Właściwości – Z odprowadzaniem oleju wyciekowego
– Budowa rolkowa
– Szerokie łożysko ślizgowe wału
– Może być przyłączany w szeregu z innymi silnikami
– Nadaje się do stosowania w systemach zamkniętych
– Należy do szeregu silników orbitalnych średniej wielkości
– Budowa kompaktowa i bardzo zwarta
Informacje techniczne Silniki orbitalne odznaczają się kompaktową konstrukcją i wysokim rozruchowym momentem obrotowym. Dzięki szerokim łożyskowaniom mogą one odbierać duże siły promieniowe i osiowe.
Silniki orbitalne Gopart przekonują korzystnym stosunkiem możliwości do ceny. Silniki nadają się szczególnie do zastosowań standardowych ze średnim obciążeniem.
51,7 25 SAE kołnierz 2-otworowy 140 10 140 175 210 960 10 10 50 9,5
81,5 25 SAE kołnierz 2-otworowy 146 16 175 200 225 750 10 19,5 60 12,5
102 25 SAE kołnierz 2-otworowy 150 20 175 200 225 600 10 24,0 60 13
127,2 25 SAE kołnierz 2-otworowy 155 25 175 200 225 475 10 30 60 12,5
157,2 25 SAE kołnierz 2-otworowy 161,5 30,5 165 200 225 378 10 36 60 12,5
157,2 25 SAE kołnierz 2-otworowy 161,5 30,5 165 200 225 378 10 36 60 12,5
157,2 32 Kołnierz owalny 4-otworowy 161,5 30,5 165 200 225 378 10 38 60 14
194,5 25 SAE kołnierz 2-otworowy 170 38,1 130 175 210 310 10 36 60 10
199,2 32 Kołnierz owalny 4-otworowy 170 38,1 130 175 210 310 10 45 60 11
253,3 25 SAE kołnierz 2-otworowy 180 50 110 140 200 240 10 39 60 7
253,3 32 Kołnierz owalny 4-otworowy 180 50 110 140 200 240 10 54 60 10
317,5 25 SAE kołnierz 2-otworowy 192 62 85 115 160 190 10 39 60 6
317,5 32 Kołnierz owalny 4-otworowy 192 62 85 115 160 190 10 55 60 9
381,4 25 SAE kołnierz 2-otworowy 204 74 85 115 160 155 10 36,5 60 5
Marka Wydajność tłoczenia (cm³/obr.) Ø wałów (mm) Kołnierz silnika L [mm] L1 [mm] P1 (bar) P2 P3 Nmax (obr./min) N min. Moment obrotowy (da Nm) Q max. (l/min) Moc (kW)

 

 

 

Specyfikacje Identyczna konstrukcja jak orbitrole do układu kierowniczego znanych producentów
Korzyści – Korzystny stosunek możliwości do ceny
– Wysokie bezpieczeństwo i wygoda
– Prosta struktura systemu
– Niska emisja hałasu
– Niski wymagany moment uruchamiający kierownicy
Zastosowanie Pojazdy i statki z całkowicie hydraulicznymi układami kierowniczymi
Właściwości Budowa kompaktowa
Informacje techniczne Orbitrole do układu kierowniczego SOSPB odpowiadają zasadniczo jednostkom kierowniczym innych znanych producentów.Są one dostępne w wersji ON”.ON oznacza Open Center – non reaction”.
Open Center” oznacza, że ta jednostka jest przewidziana do systemów otwartych. W pozycji neutralnej pomiędzy pompą i zbiornikiem występuje połączenie otwarte.non-reaction” oznacza, że siły zewnętrzne oddziałujące na koła nie powodują ruchów obrotowych, jeśli jednostka kierownicza znajduje się w położeniu neutralnym.

 

 

 

Marka Opis
SOSPB100ONGP
Orbitrol SOSPB-100-ON-GP
SOSPB125ONGP
Orbitrol SOSPB-125-ON-GP
SOSPB160ONGP
Orbitrol SOSPB-160-ON-GP
SOSPB200ONGP
Orbitrol SOSPB-200-NO-GP
SOSPB250ONGP
Orbitrol SOSPB-250-NO-GP
SOSPB315ONGP
Orbitrol SOSPB-315-ON-GP
SILNIK GOPARTS
SOSPB400ONGP
Orbitrol SOSPB-400-ON-GP
SILNIK GOPARTS
SOSPB50ONGP
Orbitrol SOSPB-50-ON-GP
SILNIK GOPARTS
SOSPB80ONGP
Orbitrol SOSPB-80-ON-GP
SILNIK GOPARTS
SOSPC100ONGP
Orbitrol SOSPC-100-ON-GP
SILNIK GOPARTS
SOSPC125ONGP
Orbitrol SOSPC-125-ON-GP
SOSPC160ONGP
Orbitrol SOSPC-160-NO-GP
Pokaż kompletną grupę pozycji:
Orbitrol układu kierowniczego SOSPC
SOSPC200ONGP
Orbitrol SOSPC-200-ON
SOSPC250ONGP
Orbitrol SOSPC-250-ON-GP
SOSPC315ONGP
Orbitrol SOSPC-315-ON-GP
SOSPC400ONGP
Orbitrol SOSPC-400-ON-GP
SOSPC50ONGP
Orbitrol SOSPC-50-ON-GP
SOSPC80ONGP
Orbitrol SOSPC-80-ON-GP
OSPB100ON
Orbitrol 150-0041
OSPB125ON
Orbitrol 150-0042
OSPB160ON
Orbitrol 150-0043
OSPB200ON
Orbitrol 150-0044
OSPB400ON
Orbitrol 150-0046
OSPB50ON
Orbitrol 150-0039
OSPB630ON
Orbitrol 150-0048
OSPB80ON
Orbitrol 150-0040
OSPC100LSA
Orbitrol 150-1189
OSPC100ON
Orbitrol 150-1155
OSPC125LSA
Orbitrol 150-1190
OSPC125ON
Orbtrol 150-1171

 

Marka Opis
OSPC160LS
Orbitrol 150-1233
OSPC160LSA
Orbitrol 150-1191
OSPC160ON
Orbitrol 150-1168
OSPC200LS
Orbitrol 150-1234
OSPC200LSA
Orbitrol 150-1192
OSPC50LS
Orbitrol 150-1238
OSPC50ON
Orbitrol 150-1149
OSPC80
Orbitrol 150-1150
OSPC80LS
Orbitrol 150-1230
OSPC80LSA
Orbitrol 150-1188
OSPC80ON
Orbitrol 150-1157

 

Orbitrol układu kierowniczego SOSPB

50 5 25 280 200 1/2 130 160
80 8 25 280 200 1/2 134 160
100 10 25 280 200 1/2 137 160
125 12,5 25 280 200 1/2 140 160
160 16 25 280 200 1/2 145 160
200 20 25 280 200 1/2 150 160
250 25 25 280 200 1/2 161 160
315 32 25 280 200 1/2 166 160
400 40 25 280 200 1/2 176 160
Wydajność tłoczenia (cm³/obr.) Q (l/min) Tmax (bar) L,R max. Regulacja zaworów uderzeniowych (bar) A (BSP) L1 [mm] Pmax (bar)
Zapytania prosimy kierować na e-maila
tomek@czescirolnicze.pl